Operator Voip Telefonie

kerio-operatorheader.jpg

Kerio Operator

Before, a PBX was a mystery box on the wall. Today, it is a server in the server rack. Before, the PBX required a phone guy. Today, an IT guy administers it – with the same ease as any other Kerio product.

Kerio Operator is a phone system for businesses. Based on the industry-standard SIP VoIP protocol, Kerio Operator is compatible with any SIP device and provider, and will even auto-configure the most popular phones.

Kerio Operator can be used as a pure SIP PBX solution with SIP phones and a SIP service provider, or as a hybrid solution with SIP phones and T1/E1/EuroISDN cards and service providers. Kerio Operator is available as a software appliance that installs from a disk image with its own custom operating system and everything else you need to be up and running in minutes.

Features

  • Voicemail & voicemail-to-email
  • Automatic phone provisioning
  • Call conferencing
  • Ring groups
  • Group Calling
  • Automated Attendant (IVR)
  • Web-based Administration Console

 
 

  • Call queues with optional call recording
  • Call routing
  • Scheduled call routing (in Auto Attendant)
  • Follow-me
  • Active Directory and Open Directory integration
  • Local users, groups, and policy
  • Voice mail integration with Kerio Connect
  • Voice prompts in US English, UK English, German, Czech
  • Emergency call handling

Connecting Operator to the outside world

Whether you use a SIP phone service or a T1, E1, or ISDN connection, it is always very easy to connect Operator to the outside world. For SIP, just use the simple configuration wizard. With the traditional telephony, Operator detects and autoconfigures several Digium cards, so you only need to set up call routing rules.

Auto ​Provisioning

Phone auto provisioning turns configuration of the phone networks into a simple task. When you connect a new phone to your network, Kerio Operator will detect it, configure the new phone and assign a new extension. You can change and reconfigure your phone network directly from the Administration Console of Kerio Operator. Currently, you can select from popular Cisco, Linksys, and Snom models.

Desk phones Conference units
Cisco 794X Series
796X Series
Linksys/Cisco SPA942, SPA962, SPA922, SPA901
PAP2T, SPA504G, SPA525G
Snom 3xx Series
8xx Series
M3
MeetingPoint

MyPhone

"MyPhone" is Operator`s web interface for the end-users. The interface allows users to listen to their voice mail, set up call forwarding, check their call history, and dial or hang up their phone. We have designed the interface with the less-is-sometimes-more attitude and the result is a very clean and user-friendly interface. MyPhone allows users to access their voice mail or phone settings even when not in their office, for example over Kerio Control`s VPN. Do you need to listen to your voice mail and avoid international phone charges? Or did you forget to redirect your phone? Just sign in to Operator`s MyPhone and do that with a few clicks.

Auto attendant

Whether you need just a simple announcement followed by call redirection or a complex nested menu structure, the auto attendant menu editor will help you design exactly the voice menu you need. Announcements at the beginning of a menu or sub-menu or after a keypress? Time conditions for handling out of office hours or holidays? Default actions that kick in when the caller does nothing for a period of time? It`s easy to build a script with all that.

 

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.
© 2009 - 2017 MJK Automatisering Plus | MK ICT Solutions | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.